שמעוני פינקלשטיין מגדלים קקטוסים

מזבלה

פעם עבדתי כשליח במסעדת סטוצי, שממוקמת מול בניין המשרדים של שמעוני פינקלשטיין (fcb) ברחוב רוטשילד בת"א. פעמים רבות יצא לי לשבת על הספסל בשדרה ולבהות בבניין, לדמיין איך יהיה לעבוד במשרד פרסום, האם הכסף יהיה טוב יותר מהטיפים של המשלוחים, האם המזכירות יזדיינו אתי על שולחן הקבלה, האם יש להם פינת עישון נחמדה, כאלה דברים. ובין מחשבה לתובנה, דבר אחד היה לי ברור – לשמעוני פינקלשטיין יש בניין מטופש.

שמעוני פינקלשטיין

נתחיל בזה שהמילה "IDEA" כתובה בענק על הבניין. זה כל כך אווילי לכתוב את המילה הזאת על כל הבניין מבלי לתת לזה ביטוי נוסף בעיצוב או להשלים את זה איכשהו עם משהו, לא יודע, להם יש בניין שכתוב עליו "רעיון". אני הייתי משאיר את שרוול האשפה שמשתלשל מגג הבניין ומשנה את הכיתוב הענק ל"הרעיונות הגרועים שלנו הולכים ישר לזבל". קצת ארוך, לא נורא.
הדבר השני ששעשע אותי זה שהם מגדלים מלא קקטוסים קטנים מחוץ למשרד. מה זה צריך להיות? פיצוי על מיעוט פסלוני הקקטוס בלובי המשרד? האמת, אני לא מכיר כל כך את העבודה של שמעוני פינקלשטיין, כך שייתכן ויש להם מלא קקטוסים בלובי, אין לי מושג. תגיד דורי, יש להם?

שמעוני פינקלשטיין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. אתם יודעים משוגע וגמד, פעם הייתי בשמעוני, שהייתי טירון ביזון האמנתי ששמעוני יתנו צ'אנס לקופי צעיר, לעולם לא אשכח את מילותיו של מנהל הקריאייטיב בטרם נפרדנו לשלום, "קקטוס?!?! שמעוני פינקלשטיין לעולם לא יקח חלק בתחרות הילדותית הזו".

  2. "… והוא שייך לנושא צילומי משרדים, צחוקים, ביקורת נוקבת, אופליין, גרפיקה ועיצוב, דעות ומחשבות … "

    לא יכולת לדחוף את הפוסט הזה לעוד נושא ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים